kolmapäev, 27. märts 2019

Jõuluvaheeaeg

2018 aasta õppetööga ei ole ma väga rahul sest mul olid ka mõned C-d kuid 2019 proovin ma paremini õppida. Kooliväliselt tegelen ma enamasti kergejõustikuga ja sellega olen ma päris rahul, sest tegin eelmine aasta mõned uued rekordid näiteks kaugushüppes, 60 meetri jooksus, 60 meetri tõkkejooksus ning 300 meetri jooksus.Ma kavatsen see aasta käia iga nädal 5 korda, kui see on võimalik ning panna oma prioriteedid paika.
Pärast prantsuse keele eksamit läksin ma perega 22.detsembril Savikotti minu vanaema juurde. Seal sain kingi vanaemalt ja õelt, aga mitte emalt ning isalt , sest neilt olin ma varem juba kingi saanud, mu telefoni. Õe käest sain ma ühe sooja kampsunit ning mõne paari karvaseid sokke. Vanaema andis mulle šokolaadi ning meigi asju, mida ma ilmselt kunagi ei kasuta. 23.detsembril läksime me mu teisi vanaema juurde. Tema käest sain ma raha, sest ma ei näinud teda enda sünnipäeval ning ühe käekoti. Seekord sain ma oma vanematelt ühe lauamängu, mida me mängime väga tihti. 24. detsembril läksime me Setumaale, kus sain ma lihtsalt ühe suure kingi koti täie kommi. 26.detsemril läksime me lõpuks koju ning käisime sõprade juures jõule pidamas.
28. detsembri päeval pakkisime me ära oma kohvrid ning 29.detsembri öösel oli äratus kell 02.00 ning lennujaama jõudsime umbes 04.30. Lennuk Lanzarotele väljus kell 07.00 ning me sõitsime 5h 30min. Eesti aja järgi jõudsime sinna kell 12.30 kuid kohaliku aja järgi jõudsime 10.30. Veetsime seal 7 päeva. 1.päeval jõudsime me lõunasöögiks hotelli ning saime seega ka süüa. Esimesel päeval me avastasime rohkem hotelli, kuid teisel päeval käisime me kaubanduskeskusesse ning hotelli bassenis ka ujuma. Kolmandal päeval olime me rannas ning jällegi kaubandus keskuses. Selle sama päeva õhtul oli mu silm väga paistes ning valus. Järgmisel hommikul ärgates oli mu silm räämaga kinni ning ma ei saanud seda lahti teha. Me läksime bussiga apteeki ostsime silatilkasid ning järgmine päev oli mul silm juba korras. 4. päeval käisime me ühel väiksemal saarel  la Graciosa. Kui kohale jõudsime siis me  saime saarel ringi käia ning poodides olla, kuid kahe tunni pärast kogunesime me tagasi laevale ning sõitsime mööda ookeani ringi. Ühe ranna läheduses me jäime seisma ning olime seal 3 tundi. Kes tahtsid said väiksema paadiga minna randa, aga meie jäime laeva ja läksime sealt ujuma. Laeva alt sai läbi ujuda ning kuskilt toodi ka väga suur täispuhutud madrats ning pakuti ka väga head toitu. Väga hilja õhtul jõudsime me tagasi hotelli ning läksime kohe magama, sest olime väga väsinud. 5. ja 6. päeval me ujusime ookeanis ning ka hotelli basseinis ning olime linnas. Viimasel päeval me proovisime teha võimalikult palju asju, et ikka viimast päeva täiega nautida. Järgmise päeva hommikul me kahjuks pidime minema bussile, mis viis meid lennujaama.
Kui Eestisse jõudsime, sõitsime koju ning järgmisel päeval oli kool.

foto: Brianna Mumma

reede, 14. detsember 2018

1. poolaasta õppetöö

Minu esimese poolaasta hinded olid enamasti A-d ja B-d kuid oma koha leidsid tunnistusel ka mõned C-d.
Üldiselt on mul hinnetega korras ning ma saan aru teemadest, mida tunnis võtame ja kui ma aru ei saa, siis ma küsin abi, kas kellegi käest, kes oskab või õpetaja käest.
Minu jaoks on natuke raske loodusõpetus ja mulle eriti ei meeldi see aine, aga saan hakkama. Minu lemmiktunnid on inglise keel ja kehaline kasvatus. Inglise keel meeldib mulle, sest ma oskan seda päris hästi ja kehaline meeldib mulle, sest ma käin kergejõustikus ja mulle üleüldiselt meeldib trenni teha. Veel ei tule mul välja kunst ja muusika, sest ma pole eriti loominguline inimene. Keeled  mulle meeldivad ja ma tahan neid õppida kuna ma tean, et mul läheb vaja neid tulevikus. Matemaatika üle ma ei kurda, sest ma olen oma hinnetega rahul ja ma saan enamus teemadest aru.
Rohkem polegi vist midagi öelda, kui et ma olen rahul!

reede, 30. november 2018

sport

Minu vaba aeg kulub spordile. Ma tegelen kergejõustikuga, hetkel läheb mul seitsmes aasta seal trennis. Tõsisemalt olen ma sellesse suhtunud viimased 3 aastat. Olen saanud medaleid, kuid on olnud ka päevi, kui ei läinud nii hästi. Minu treener on Eva Kuningas ja ma käin Pärnu Kalevi KJK-s. Minu trennis on väga toredad inimesed ning see annab ka natuke motivatsiooni miks käia.
Minu lemmiksportlased on Ksenija Balta, Magnus Kirt ja Mary Jepkosgei Keitany. Minu suurimaks motivatsiooniks ongi nemad, mu pere ja mu treener.
Ma naudin seda, millega tegelen ning ei kavatse veel nii pea lõpetada treenimist.

Pildi tegi Julian Finney

kolmapäev, 26. september 2018

Minu päev

Pühapäeval tähistas mu klassiõde Säsil sünnipäeva. Sünnipäev algas kell 6, kui saime kokku Steffanis. Seal sõime umbes 2 tundi. Hiljem läksime Munamäele ja istusime karussellile, seal avas Säsil oma kingid. Ta sai Mia ja Desire käest ühe suure kasti, mis oli täis enamasti toitu. Mina kinkisin talle kolm õhupalli. Iga ühe sees oli 5 eurot. Järsku kuulsime suurt pauku. Kõik hakkasid kartma ja me hakkasime teatri poole jalutama. Kell oli umbes 20.30. Jalutades kuulsime veel ühte pauku. Jalutasime ühte parki, kus Säsil tahtis purskkaevu juures pilti teha. Säsili isa tuli ja võttis ta toidukarbi, sest see oli väga raske. Kell 21.00 läksime Pärnu Keskusesse, sest kell 21.45 hakkas film. Mina sinna ei läinud, sest mul oli kõik õppimata ja see film lõppes kell 23.30.

kolmapäev, 19. september 2018

Minu nädalavahetus

Minu möödunud nädalavahetus oli täis sünnipäevasid. Kõigepealt läksime reedel pärast kooli Savikoti. Seal toimus mu vanaema sünnipäev. Ta sai 72-aastaseks. Sinna tulid minu pere, minu õde oma perega, minu isa kaksikvend oma perega ja mu isa vanem vend oma perega. Õhtul istusid kõik lauda ja sõid. Järgmine päev läksid enamus inimesed ära, kuid ma jäin oma venna ja õega sinna veel üheks ööks.
  Laupäeva pärastlõunal läksime me tagasi Pärnusse ja õhtul läksime mu vanaema kaksikõe sünnipäeva pidama. Sinna jäime ka ööseks. Pühapäeva hommikul läksime koju ning kella neljast oli mul rahvatantsutrenn. See möödub alati aeglaselt. Trenn lõppes kell 17.30 ja siis käisime poes ning läksime koju. Kodus õppisin ära ja läksin kell 22.30 magama.